exakt vad är de som händer egentligen?!

2010-02-18, 17:15:04 / Kategori: Allmänt

på två veckor, TVÅ VECKOR! försvinner en 18 åring och 3 st tar livet av sig i LILLA varberg, hundar försvinner och andra dör.. vart är världen på väg egentligen?! saker , människor och hundar kan ju faktiskt inte bara försvinna spårlöst? :/

i dag har här varit kaos jag vaknade bom förkyld och gick upp och ut med hundarna gjorde mig lite frukost och bäddade ner mig med frukost. hundarna med ben och ett vedträ till Levi för då har han att göra så att jag iafl en lite stund kunde få kolla på OTH :) då ringer Anna - Mamma Anita, Enthra kissar och bajsar blod och loppan har fått en pinne undertungan och i kinden? KAOS jag blir hundvakt åt E och G medans Anna åker för att göra historia prov för att vi sedan ska åka till veterinären som ABSOLUT inte hade någon tid förens klockan två. medans jag och enthra ligger i sängen och tycker synd om varandra opereras loppan i slöinge. allt gick fint, och tur att dom hade tid vid tio eftersom att ck skulle åka till tyskland klockan ett... ja JÖSSES!
så nu har jag tillbringat eftermiddagen hos vet. med Anna och Enthra och tagit prover och grejer och i morgon kommer fullständigt svar, vi hoppas på att prinsessan blir bra igen FORT :) <3

Levisen fick praktisera hos veterinären och väga sig och kolla läget :) 10 kg väger den lille prinsen nu! gud va han är stooor!

ska försöka få upp lite film och bilder till helgen :)

Ha de fint :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?