jag ÄLSKAR soooommmmar

2010-06-27, 19:28:46 / Kategori: Allmänt
bilder från CKs nya alldeles FÖR schnajdiga mobil

jag och CK startade vårat midsommar firande på månsegård med färskpopatis kokt med DILL ( det är mycket viktigt) och gräslök och sillen byttes med glädje ut mot soja korv! efter midsommarklänningen, läs :kjolarhade kommit på blev det vin och jordgubbar på CKs balkong sen var vi redo för Ugglarp !
a midsummer night in Ugglarp, precis lagom för min smak. what's happends in Ugglarps stays in Ugglarp och så får de bli men galet kul hade vi i alla fall!
vaknade iafl mindre pigg och första och viktigaste stoppet för dagen var mc donalds!!! men vi sjöng vidare på  "thanks heaven for 7 eleven" tack snälla mammi för att du tog oss säkert till donkeeen!
hemma och vände och tillbaka till CK där en stor säng och laptop på magen var precis lagom aktivitets nivå för dagen, solen lyste och på fejan kunde vi läsa att de va skönt i vattnet men ne vi tyckte inte riktigt det var något för oss. var ute två runder med hundarna och vi fick nog i hop en mil plus en liten sväng i en skog som resulterade i att vi fastnade i ett taggbuske snår och mina ben ser misshandlade ut och allt till ingen nytta för på SG var bara en Pöse hemma.
Väl framme i lindberg var vi hungriga så vi traska hela vägen tillbaka med stora ambitioner om att göra en härlig fräsch sallad på stranden slutade med hämt mat på china sea som vi åt på Getterön så hundarna kunde få bada. sedan var det bus som stod på schemat för kvällen men medans vi väntade på att folk skulle somna somnade vi själva och vaknade inte förens i dag.
Lite för många sidor på tjuvtittat.se och felsms.com men lika många skratt kom vi oss ut på en runda och vidare till stranden för att aktivera lilla och stora L som dom numera kallar sin liga för. måste bara tycka lite här mitt i alltihopa!!! visst är det underbart att varberg har en strand där man får ha hundar och man kan ligga och sola men inte fan är de avkopplande för fem öre! den ena amstaffen efter den andra som dom släpper lösa och så en galen boxer, så stryker sig deras hussar som katter runtomkring för att deras hundar är så jävla häftiga! vansinnig är vad jag blir!!! håll hundarna kopplade och nej jag vill fortfaraande inte att min hund ska leka med din äckliga hund som går och spänner sig för att den är "så snäll" :@ ne nattetid tycker jag om den stranden! lite ro fick vi iafl men sedan blev vi rastlösa och tog oss ut på nya äventyr. nästa - minigolf, L och L hejade snällt på från skuggan och Levi hejade bäst så vi vann! ;D målet var banrekord men ja nja.. vi pratar inte om de. En glass som pris och söndags handling till CKs hushåll är jag nu på hemmaplan och kan konstatera att jag har nog missat hälften men jag har haft galet roligt och detta var en helt fanastiskt bra helg! tack CK - HejaCK.blogg.se <3

Nora och Emil

Du verkar ha haft det kul! ;)

hoppas allt är bra med dig och hundarna! :)

Vi får träna agility snart?! :D



kram /N o E



2010-06-29, 13:59:37 URL: http://noralindblad.blogg.se/

johanna pepzi raia!

vad roligt du verkar ha haft det:D

jag tycker oxå får träna snart:)

kram från oss!!!



2010-06-30, 14:53:09 URL: http://jacobssonjohanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?