livstecken

2010-06-13, 23:28:57 / Kategori: Allmänt

ja jag skulle väl inte kunna skryta med att jag är king på att blogga och jag har inte varit särskilt sugen på att göra de heller!  De där med att läsa och skvallra är mer min grej!

 

vad har hänt?! :O tusen saker! vintern va väldigt lång och vit som gick över till grått och lika grått blev köksgolvet!

 

Vi lever som familjen Hultman gör. Jag Anna , Dixi ,Gandalf, Enthra och Levi ränner runt och har de jäkligt bra! Vi bara glider!

Medans vi tar en pause på resturang Tofta som dagligen serverar mackor är G och D är mest diviga och ligger under bordet medans dom andra två E och L springer upp gräsmattan utanför! Levi säger att de är hans bäääääästa lekkompis!

 

My är gammal och gaggig och har knappt en muskel i bakbenen som håller henne stabil, våran gammeltant <3

 

Dixi är ny trimmad och springer runt som aldrig förr och skäller och låter hela tiden jag vet inte vad det är med henne. något i stil med Ronjas vår skrik kanske? Sommar skrik? ja jag vet inte. glad är hon iafl!

Levi växer fortfarande lite lite men han är en liten liten grabb, nästan så man börjar undra! Han äter på ALLT och är odräglig vissa stunder! Men han är söt och alla hans bra stunder o väger upp de där trasiga körskoleböckerna, tre plånböcker och två par crocs en halglöfsjacka och två sonyericsson laddare okej jag ska inte förtsätta…. Men jag är så nöjd med den lille grisen så de finns inte ord för de!

Träna gör vi på tok för lite nu för tiden men nu är de ju äntligen sommarlov så de ska de bli ändring på! Apporten är vårat största projekt nu och så har vi ju slalomen i trädgården som vi tar en sväng om i varje dag. Så lite gör vi iafl. Va uppe och tränade Agility i torpa i veckan och jösses va levigrisen har fattat de där med två på två av på kontaktfälten! Även på klubben gjorde han precis som man skaa! Vilken stjärna han är den lille!  Ska försöka fixa en film på de!

Sen har vi gjort årets stora äventyr! Belgar VM i tyskland! Shit va man bara ville träna när man va där! Fick tillbaka mycke motivation som försvunnit under vintern! Och till på köpet fyllde jag 18 påväg ner!

Ess , Gandalf och Nana skötte sig exemplariskt på banorna och de andra svenskarna gjorde riktigt bra insattser i de andra grenarna , två svenskar på pallen i mondioring! GRATTIS

Som jag skrev på facebook,

Tack min nya idol - Kenneth Johansson, tack praktikanterna för att ni var bra praktikanter! Tack snuten och Liza för ni stod för försvaret, kollen på allt och underhållningen :) tack Göran för att du underhöll oss i pauserna och att du gett mig en ny karriär inom byggbranchen! Tack Annica för att du håller koll på oss och Henkan för att du inte gör de ;) och mamma Anita Hultman för att du är du :) och Tack alla andra! de som hände i tyskland stannar i tyskland!

Eftersom att vi bara är typ 11 i min klass och de va swedenrock och körkort och resor hit och dit så blev de inget sommarlovsfirande i torsdags så jennysarna och jag käkade thai sedan åkte jag hem och satte på mig gummistövlar och regnkläder och tränade agility och va ute och gick hela eftermiddagen!

 

I dag var det PS balen och i morgon springer dom ut så ska ta mig i kragen och gå upp i tid så hundarna får en riktigt bra morgon sen ska vi in och trängas med alla andra och hänga blommor och käka tårta!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?