PACKA

2010-03-24, 18:04:02 / Kategori: Allmänt
jag gör ALLT för att slippa packa... jag orkar inte tänkaaaaaaa

feber ont i halsen och huvudet spränger värre än något annat vaknar man i morse av 9 sms från JENNY PETERSSON vaken? vaken? vaken? vaken? vaken? vaken?vaken? NEJ!!!
somnar om och vaknar sedan av att dom gräver upp våran trädgård med grävmaskin och hela huset skakar!!!!
det var ingen mening att ligga kvar och tycka synd om sig själv upp och ut, - men matilda du ska inte ut och gå när du är sjuk! - men hundarna ska ju ut även om jag är sjuk!!  men andra ord denna dagen vill jag bara ska vara över nu.
Tålamod för en valp som numera beter sig som den värsta tonåringen (likvärdigt med mig enligt  pappa) har inte funnits i dag.  sålde han till Annas bror för  39 :- och en biobiljett till bio s-gard.
ne nu ska jag gosa lite med tonåringen och kamma bort mittbenan från schnauzern och om jag har tid sen packa, för de måste jag ju faktiskt göra! i morgon åker vi till NORDMALING 150 mil wohoo :D

matilda dixi levi

en tanke till Levis bror Dunder med familj nu när Levis pappa har lämnat dem i stor saknad. han lämnade fina barn efter sig. RIP Maremix's Baxter. <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?