sooooooooooooooool

2010-06-16, 13:05:27 / Kategori: Allmänt
14/5
Det är tjugo grader och strålande sol så vi håller oss ute! inne och äter bara!
igår va jag och anna mycket effektiva och de hans med både lite skyddsträning för E i halmstad shopping på biltema/apoteket för att laga nuwsan, som just nu är bromslös :O och de går ju inte nu när vi ska till SM i helgen! sen fick vi låna en åker av Mattias och lägga spår på, de va ett tag sedan jag la spår åt levi och då förstod han verkligen inte grejen, men jag tänkte jag låter de va ett tag och jösses! poletten har trillat ner och han va jättedukigt! sedan hjälpa anna mig med ingångar och apporten och med lite vila övernatten tar han i dag apporten själv! åååååh va han är söt! <3
så nu kunde jag inte låta bli att gå ut och lägga ett spår till!
:D
ut i soooooooooolen see ya!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?