:)

2010-03-18, 22:15:41 / Kategori: Allmänt
ska man hinna något här i livet gäller det att vara effektiv, hemma från skolan 17 hem äta rasta hundar in till klubben litet pass med valpi och ett med dixi hem direkt till träningen och nu sitter man här med blött hår och önskar att man kunde gå och lägga sig så och att de var platt och fint när jag vaknar -.- vem gav mig lockigt hår och lugg?!

valpen har i stortsätt tuggat på allt i dag, fick ett sms av min bror i dag - vad ska jag göra jag har städat efter DIN valp hur många gånger som helst i dag!!! jag blir galen! då svara jag att då får han lyfta på arslet och aktivera den lille en stund, då fick jag inget svar men han hade tydligen varit tamare sen ;)

NU TAGGAR VI INFÖR NORDMALIN NÄSTA HELG!!!!


matilda dixi levi



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?